August 14, 2010

Insuran RM 6 dan RM 20

Ish..murah betul insuran yang dipromosikan oleh POS Malaysia..rugi kalau tak ambik..
Insuran bernilai RM 6 dengan perlindungan kematian dan hilang upaya kekal sehingga RM 20000. Insuran RM 20 pulak dengan bagi keluarga dengan perlindungan sehingga RM100000 tanpa had bilangan ahli keluarga. So, bagus juga untuk ada insuran bila balik kampung nanti. Bukan apa..takut jadi nape2 je..Perkara tak baik bukan kita nak pun kan...

Banyak juga kelebihanan insuran ni kerana pembeli tidak perlu menjalani pemeriksaan kesihatan tidak seperti skim2 insuran yang ada sekarang. Selain itu juga, pembeli akan mendapat ganti rugi RM 100 bila kehilangan lesen, No IC dan pasport.



So, sesape yang berminat nak ada insuran boleh pegi kat Pejabat Pos yang berhampiran mereka. Start 16 Ogos ni dah boleh pegi usha..:)Yang bagusnya, skim insuran ni juga terbuka kepada semua kaum termasuk warga asing..tapi kena berumur 16 tahun keatas.

Sumber dari KOSMO

P/s: bagus jgk beli insuran ni..nak balik terengganu ni..:)

9 comments:

alinac lover said...

waaa...tq share info...bgus2~

amira said...

wah... bagusnya..~~

manggosteen said...
This comment has been removed by the author.
manggosteen said...

owh..utk hari raya saja..ingatkan seumur hidup..
tapi ok gak la..sbb time raya la byk benda jd..

saddam said...

wah, mcmc-mcm da sekarang nie... insurans utk balik raya pon ade...mungkin kadar kemalangan tinggi kowt...

♥cutebabygirl♥ said...

wahhh~
i xde insuran.
bole cube ah. ehe

Aj said...

wahh ini mmg best

S..U..D..@..I..S said...

esok ramai2 menyerbu ke post ofis..sure Q panjang

MuJE said...

seyes ekh? wah... ini sudah bagus.. buat banyak2 insuran.. pastu jadi pape pegi kutip kat sume2 tu balik =).... murah drp topup plak tu..=)

Post a Comment