August 17, 2010

Eh..Apa kena nie..

Salam..tertiba dapat email dari member hari ni pasal benda ni..boleh tahan jugak kelakarnya..moralnya kat sini, semua orang perlu mematuhi peraturan yang ditetapkan..tak kira lah pihak berkuasa ke, orang kenamaan ke, orang biasa ke, orang kaya ke, orang miskin ke dan berbagai2 orang lagi...:)



p/s : kete polis pun kena kunci tayar..pak guard kat sini mmg otai..:)

11 comments:

diana said...

rasakan!!
hahah.

Gen Fujita said...

hehehe kelakar betul tengok gambar ni

Khairul Azmi said...

slaah tetap salah..
hehe....

amira said...

wah... first time lah tengok..hehe..

Derus said...

Tu lah..parking merata-rata lagi..hehe...thank for comment..

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

hahaha ! hambekk kau!

yuzuki said...

pak guard terbaek lah..hehe..

manggosteen said...

adil dan saksama..

♥xaturen♥ said...

kunci keempat-empat tayar tu lagi baguih,.. hehe..

Afiefah Safieni said...

hahaha..
biar polis tu rasakan..
letak g merata..

Amirrah Zawani said...

hahahahah...
sungguh lawak..

Post a Comment