July 12, 2010

Holland vs Spain..and the Champion is??????

Tinggal lagi 1 jam setengah sebelum perlawanan akhir Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan. Aku nak letak jgk entry holland vs spain..buat malam ni so pagi esok boleh update terus..


Tahun ni ramai sangat yang sokong Spain untuk menjuarai Piala Dunia. Tapi xpe, biar aku bagi sokongan untuk Holland. Baru adil sikit..Biar pun ikut ranking dunia Spain lebih tinggi dari Holland tapi tue sume atas kertas je..hehe..kat padang lain..



Ish..lama betul nak pukul 2.30 pagi..biasa tunggu EPL pun tak mcm nie..hehe..4 tahun sekali lah katakan..tak sabar menanti..tido pun tak ni..esok nak keje agi..tak boleh bagi commitment lah esok time keje..:)

5 comments:

Mushroom Princess said...

spain :P

NICK IRFAN said...

spain menang td!! yahooo!!! hehe

Anne Boleyn said...

Spain!! yebba yebba! hehe

sorry lambat balas kunjungan yerr.. tak bape sihat lah 2 hari ni. huhu

jom join ni :

http://hanalovenest.blogspot.com/2010/07/contest-miss-cinderella-sempena.html :)

crystalzerosix said...

kemenang sudah dijangka...:)

KiKo Berdendang said...

Nak komen walau dah lambat..memang sisotong betol ramalannyer..heheh

Post a Comment