October 25, 2011

Join Giveaway Yanmieonline.com

Ini adalah penyertaan pertama aku sebagai blogger bagi mana giveaway..ermm..blh jadi blogger ke aku ni..?Boleh kot..:) First time try ni join Giveaway Yanmieonline.com. Mana tau berjaya..hadiah menarik dapat backlink free dari Kak Yan. Dapat backlink dari blog femes mcm Kak Yan mesti masyuk...:)


 Blog Kak Yan :-

Blog Kak Yan kebanyakkannya lebih kepada blog keluarga. Tapi still menarik minat aku untuk melawat yanmionline.com. Ayat-ayat olahan Kak Yan menarik minat aku untuk terus membaca dan para blogger lain pun mesti setuju dengan pendapat aku ni. Kalau tidak manakkan UV Kak Yan ribuan dalam masa sehari. Review Kak Yan mengenai drama-drama melayu menarik minat aku untuk menonton drama tersebut (mengayat kak yan ni..pilih lah saya..hehe) Header blog Kak Yan menarik, aku sendiri pun kadang-kadang duk main anak panah mouse..biar lebah tu kejar..macam budak-budak plak rasa..:)Dari segi themes, masih menarik kerana blog Kak Yan simple. Tapi aku lebih suka themes Kak Yan yang sebelum ni..:)Kak Yan ni mesti peramah orangnya kan..walaupun aku ni yang entah dari mana bagi komen, mesti Kak Yan balas je..terharu juga rasa...hehe..:)

Perkara yang perlu ditambah:-

Bagi aku, rasanya xde apa lagi yang perlu ditambah di blog Kak Yan. Tapi kalau ada shoutbox ok jugak..mesti ramai yang tinggalkan link..boleh aku berblogwalking..:)Dah cukup yang apa yang ada di blog Kak Yan ni. Yang penting isi kandungan entry Kak Yan. Itu sudah cukup untuk menarik para pembaca untuk singgah di blog Yanmieonline.

Hadiah giveaway ni Kak Yan bagi 1 design header. Ada 7 header untuk di rebut. Dan yang bestnya dapat backlink dari blog Yanmieonline...best..best..

Ini saja luahan hati aku mengenai Blog Yanmieonline. Mesti dah ramai join giveaway ni kan..Sesiapa yang x join lagi tu sila-sila kan lah...:)