October 21, 2011

Apakah maksud papan tanda ni?



(sumber:failblog)

Lain macam betul papan tanda ni. Kalau ikut logik bila kencing kena potong..Tapi mungkin ada maksud yang tersirat disebaliknya...:)

17 comments:

tehr said...

yang lelaki tak boleh kencing kat sini, perempuan je boleh
hehe

Yastro said...

Kencing kalu....tulur kasi putung...hehehe

CintaKhadijah said...

susah untuk ditafsir. keh keh keh.

FaKArePa!n said...

kalau kncing, kena sunat.. hihi

Derus said...

@tehr:a'ah..betul jgk tu..hehe

Derus said...

@yastro : bahaya2...:)

Derus said...

@cintakhadijah: mgg susah..tapi ikut lojik senang kan..:)

Derus said...

@fakarepa!n: 2 kali sunat lah sesiapa yg dah bersunat...:)

MR.Z said...

jangan buang air kecil di situ, kalau tidak, kasi potong.. hehe

Anif® said...

Wah.. bahaya ni! Mungkin "papan tanda" tu dipasang untuk tujuan melawak!

Post Terbaharu Saya - Samsung dan Apple - Kisah Cinta Pelik

Nuriy Arisa said...

hahaha xD pelik papan tande dye..tapi membawa 1000 makne xD

DianaAzis said...

hahaha..dasat tol papan tanda ni..ikut logik camtu la kan..tapi apa makna sbnrnya yea :)

kakngah said...

kalau kencing kat sini, telo kene gunting dua.
kehkehkeh!!1

Derus said...

@mr.z : hbs lah kalau kena potong..hehe

Derus said...

@anif : mungkin jgk..xkan betul2 ada kan...:)

Derus said...

@nuriy & @diana : maknanya ikut logik kena potong..hehe

ryzalyusoff said...

lol..jelasla perempuan je boleh... :P

Post a Comment