September 1, 2011

Musim Buah Nak Bermula




Salam semua..tahu kah anda gambar yang aku tunjukkan ni..ni lah bunga durian..sebelum menjadi buah durian akan berbunga dulu..ermm..x semestinya durian..setiap tumbuhan @ pokok akan berbunga dulu dan seterusnya menjadi buah-buahan yang kita semua suka makan..harap2 lah buah akan menjadi selebat bunyanya..kalau ikut pengiraan dari bunga ni..maybe bulan 12 dah boleh mendapat hasil..teringin dh ni nak makan durian kampung sendiri..sebelum ni asyik beli je..dah lah mahal..:)


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Nur Misnan said...

alamak... buah durian belakang rumah kat kampung
mak kata tak menjadi sgt tahun nih...

dah 3 tahun tak merasa durian mak

Derus said...

laa..ye ke..rugi lah x merasa durian kampung sendiri..durian tu merajuk xde org jaga kot..:)

Post a Comment