October 12, 2010

Moto GP 2010 Sepang

Aku nak update jugak pasal benda ni, biar lah dah 2 hari lepas..hehe..pada hari ahah lepas bersamaan 10/10/10 berlangsungnya MOTO GP 2010 di Sepang Internationa Circuit. Aku salah seorang yang memberi sokongan padu pada pelumba-pelumba negara dah asing..hehe..tapi terlepas perlumba MOTO2 kerana beratur panjang kat A&W untuk beli makanan..huhu..letih betul berdiri..akhirnya dapat juga makanan sebelum MOTO GP start. Tahun ni Valention Rossi menang di litar Sepang dan Lorenzo telah ditabalkan sebagai Juara Dunia 2010. Berikut adalah gambar-gambar yang sempat aku rakam kat sana..:)





Gambar-gambar lain akan menyusul kemudian..internet lembap..huhuh


p/s : best juga tengok Moto GP..lain kali boleh pegi tengok lagi...:)

4 comments:

Norasikin said...

leleh-leleh air liur tengok moto tu semua

cintatehO said...

wahhh bestnye tgk moto GP tp tenet lembab 2 yg x gemar nk bc 2...huhu

Ir. Cacing Kerawit said...

wa....banyaknya superbike....mmg gempak ar

Setan Facebook

Like car said...

wah Motor keren" jadi kepengen.. mantap bro.. postingannya

Post a Comment