October 6, 2010

Mencemarkan Kitab Suci Al-Quran - Boycott Denmark Products.

Salam, hari ni dapat email dari sorang kawan pasal benda ni. So, nak kongsi dengan rakan-rakan blogger. Gambar-gambar ni diambil semasa orang Denmark, tak tau lah askar or orang biasa yang buat benda ni. Tapi betul lah, memang melampau gila.
















p/s : teruk betul kan, siap pijak, wat alas kaki, letak tepi arak..tembak dengan senapang pun ada..apa nak jadi dah ni...

10 comments:

Mz Nik said...

ermmm org barat memang xpuas hati ngan islam

"My name is Akma, and I am not a terrorist" said...

manusia sekarang kejam.

Cikgu Nurin said...

memang celakalah deorang nihh...eeee..panasss jee ati nengok....kita tak kacau deorang pun..;..

dark r0se said...

jahat dan kejam kafir laknatullah~

atikullah ismail™ said...

buat lah nak buat ape pun, nak pijak, nak bakar, dan mcam2 lagi..walhal martabat al-quraan tak akan tergugat walau sedikit pun..kitab Allah ini akan sentiasa terpelihara..itu janji Allah..

hanya mereka semua saja yang buta dan tuli..

+dieabella+ said...

ape mslh dorg nih..xpaham tol la..japg mesti idup dorg xaman pastu mati tbakar..huh!

si biskut said...

semoga mereka diberikan hidayah yang sebenar-benar hidayah...Amin..

Sham said...

ini keja orang sakit otak...dah takde keja lain nak buat...bolo punya olang...

alinac lover said...

kuang ajar gler ah!

:: cekodod :: said...

da nampak an tanda?
em

Post a Comment