June 6, 2009

Putrajaya

Hari ni 6 Jun 2009 berlangsung perkahwinan sepupu aku di masjid putrajaya. Upacara akad nikah berlangsung pada pukul 11 lebih. Lebih kurang 3 kali jgk lafaz nikah. Tok imam tak puas hati. Tok imam masjid putrajaya xdi mmg byk cakap. Lawak pun boleh tahan jgk lah. Tapi tak seronoknya pembantu tok imam tu. Muka sedih semacam je. Tak senyum2 dari awal upacara sampailah habis. Ish..heran betul. Byk masalah agaknya. Tak pun jeles kot..hahaha..Ayah saudara aku pun perasan. Die cakap pembantu tu tak tau nak senyum kot.



Pic masjid je aku nak letak dalam nie. Xde pic dah. Nie pun cari kat internet. Hehe..
Lepas selesai akad nikah tu terus pegi kat Dewan Serbaguna Persint 8. Jamuan dan tempat bersanding kat sana. Aku ngan adik aku punya lah 'kacip' tak tau nak wat pe. Sepupu2 aku jadi penyambut tetamu, aku duk tgk je. Diorang xpe sebab pakai baju melayu kaler gold brown. Tu theme colour untuk wedding nie. Aku ngan adik aku simple je, jean n t-sirt/kemeja.
Akhirnya kul 4 lebih habis jgk majlis nie. Sampai je shah alam kat umah mak saudara aku, salam2 ngan diorang terus balik. Letih ma..sekian...




No comments:

Post a Comment