June 3, 2009

Konvokesyen Student Electrical Engineering

Bulan september 2005 merupakan hari bersejarah buat aku dan kawan2. Tu merupakan bulan konvokesyen menandakan berakhirnya pengajian peringkat diploma. Tapi aku tak konvo pun, kawan2 aku je. Aku dah beberapa geng yang lain pegi tgk je. Kira macam konvo jugak lah. Terasa jugak nikmat tu. Hehehe...



Gambar kat atas nie masa tengah praktik nak konvo kat umah sewa. Sapa lah agaknya tengah pakai helmet tu?hehe..



Pic ni plak ada pic aku tgh pakai jubah. Ala-ala aku yang konvo jugak lah. Sama je perasaan ngan kawan2 yang konvo. Cuma aku tak naik pentas lah bersalam ngan orang2 besar. Tapi jadi lah. Ada jgk pic yang pakai jubah. Hehe



Nie lah antara muka2 yang tak konvo. Cuma meramaikan pemerhati2 masa konvo tue je. Aku termasuk lah. Yang penting happy :).



Ni je sebenarnya yang dapat bila pegi konvo dan blh bersalam ngan org2 besar. Aku tak pegi konvo pun dapat jugak. Tapi kena bayar lah. Kalau pegi konvo die sekali dalam pakej dah. Sape tak pegi konvo kena bayar dalam RM50.



Malam lepas konvokesyen tue ada perlawanan bola antara terengganu dan selangor. Suku akhir Piala FA. Tapi yang sedihnya terengganu kalah malam tue. Game malam tue lebih kepada pergaduhan je. Masing2 nak tunjuk samseng je. Tapi terengganu lebih 'gedebe'.

Sekian untuk kali ni:)derus



No comments:

Post a Comment